„Centre pentru Educație Incluzivă - Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate”, proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. Află mai multe>>>Școala s-a mutat pe internet! Vino la ore să vezi cum facem din net un loc mai sigur! Intră la Ora de net!>>>Donează lunar prin SMS la 8844 cu textul SALVEZ. Ajută-ne să dotăm maternitățile cu echipamente medicale. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România a lansat analiza „Bugetul public alocat copiilor”. Află mai multe>>>În România, copiii nu ştiu cui să ceară ajutor atunci când le sunt încălcate drepturile. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România lansează primul serviciu de consiliere telefonică şi online dedicat copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate. Află mai multe>>> „Centre pentru Educație Incluzivă - Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate”, proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. Află mai multe>>>Școala s-a mutat pe internet! Vino la ore să vezi cum facem din net un loc mai sigur! Intră la Ora de net!>>>Donează lunar prin SMS la 8844 cu textul SALVEZ. Ajută-ne să dotăm maternitățile cu echipamente medicale. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România a lansat analiza „Bugetul public alocat copiilor”. Află mai multe>>>În România, copiii nu ştiu cui să ceară ajutor atunci când le sunt încălcate drepturile. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România lansează primul serviciu de consiliere telefonică şi online dedicat copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate. Află mai multe>>> „Centre pentru Educație Incluzivă - Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate”, proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. Află mai multe>>>Școala s-a mutat pe internet! Vino la ore să vezi cum facem din net un loc mai sigur! Intră la Ora de net!>>>Donează lunar prin SMS la 8844 cu textul SALVEZ. Ajută-ne să dotăm maternitățile cu echipamente medicale. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România a lansat analiza „Bugetul public alocat copiilor”. Află mai multe>>>În România, copiii nu ştiu cui să ceară ajutor atunci când le sunt încălcate drepturile. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România lansează primul serviciu de consiliere telefonică şi online dedicat copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate. Află mai multe>>> „Centre pentru Educație Incluzivă - Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate”, proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. Află mai multe>>>Școala s-a mutat pe internet! Vino la ore să vezi cum facem din net un loc mai sigur! Intră la Ora de net!>>>Donează lunar prin SMS la 8844 cu textul SALVEZ. Ajută-ne să dotăm maternitățile cu echipamente medicale. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România a lansat analiza „Bugetul public alocat copiilor”. Află mai multe>>>În România, copiii nu ştiu cui să ceară ajutor atunci când le sunt încălcate drepturile. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România lansează primul serviciu de consiliere telefonică şi online dedicat copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate. Află mai multe>>> „Centre pentru Educație Incluzivă - Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate”, proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. Află mai multe>>>Școala s-a mutat pe internet! Vino la ore să vezi cum facem din net un loc mai sigur! Intră la Ora de net!>>>Donează lunar prin SMS la 8844 cu textul SALVEZ. Ajută-ne să dotăm maternitățile cu echipamente medicale. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România a lansat analiza „Bugetul public alocat copiilor”. Află mai multe>>>În România, copiii nu ştiu cui să ceară ajutor atunci când le sunt încălcate drepturile. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România lansează primul serviciu de consiliere telefonică şi online dedicat copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate. Află mai multe>>> „Centre pentru Educație Incluzivă - Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate”, proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. Află mai multe>>>Școala s-a mutat pe internet! Vino la ore să vezi cum facem din net un loc mai sigur! Intră la Ora de net!>>>Donează lunar prin SMS la 8844 cu textul SALVEZ. Ajută-ne să dotăm maternitățile cu echipamente medicale. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România a lansat analiza „Bugetul public alocat copiilor”. Află mai multe>>>În România, copiii nu ştiu cui să ceară ajutor atunci când le sunt încălcate drepturile. Află mai multe>>>Salvaţi Copiii România lansează primul serviciu de consiliere telefonică şi online dedicat copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate. Află mai multe>>>
Despre noi
Anunțuri achiziții
Anunțuri angajare
Termeni
Condiţii
Contact Salvați Copiii România
Banda scroll știri
Anunțuri achiziții

Achiziţie de Servicii de organizare evenimente - 16.12.2016

Descriere anunt:
Achizitie de Servicii organizare evenimente  - lot 4 seminar final cu durata de o zi in cadrul proiectului Centre Pentru Educatie Incluziva – Servicii integrate pentru copii din grupuri defavorizate, proiect finantat prin Granturile SEE 2009-2014 (www.eeagrants.org), în cadrul Programului RO10 – CORAI.
Valoarea estimata a contractului este de 20873 lei fara TVA
Termenul limita de depunere a ofertelor: 20.12.2016, ora 12.00

>>> Documentaţie de atribuire

Achiziţie de Servicii de închiriere sală curs & servicii catering - 11.03.2016

Descriere anunt:
Achiziţie de Servicii de închiriere săli de curs - cod CPV 55120000-7, servicii catering cod CPV 55520000-1, vor fi achiziţionate pentru proiectul “ Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului”,  proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România in vederea realizarii  Activitatii A9.3 Derulare dezbatere publica.
Servicii de închiriere săli de curs - cod CPV 55120000-7,
Servicii catering cod CPV 55520000-1,
Valoarea estimată a contractului este de 11.500,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 16.03.2016, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire
>>> Formulare
>>> Invitaţie

CONTRACT ATRIBUIT

Achiziţie de Servicii de organizare evenimente - 21.01.2016

Descriere anunt:
Achiziţie de Servicii de  organizare evenimente cod CPV 79952000-2 vor fi achiziţionate pentru proiectul  “ Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului”,  proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România in vederea realizarii activitatii   A.9.1 Intalnire consultare copii.
Servicii de  organizare evenimente cod CPV 79952000-2
Valoarea estimată a contractului este de 44.838,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 27.01.2016, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire
>>> Formulare
>>> Invitaţie de participare

>>> CLARIFICĂRI: descarcă
>>> Model draft contract

CONTRACT ATRIBUIT

Achiziţie de Servicii de editare si tipărire - 04.12.2015

Descriere anunt:
Achiziţie de Servicii de editare si tipărire a doua publicatii şi livrarea acestora in locatia solicitata de beneficiar vor fi achiziţionate pentru proiectul  Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România si constau în publicarea  – Publicaţia - Participarea copiilor la stabilirea bugetului şcolii in limba engleza in 500 de exemplare si Publicaţia - Bugetul educaţiei, sănătăţii şi protecţiei copiilor  in limba engleza  in 750 de exemplare.
Servicii de editare cod CPV: 79970000-4,
Servicii de tipărire şi de livrare cod CPV: 79823000-9
Valoarea estimată a contractului este de 19.887 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 10.12.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire
>>> Invitaţie de participare
>>> Formulare

CONTRACT ATRIBUIT

Achiziţie servicii de cazare / de restaurant şi de servire a mâncarii / catering / sistem de sonorizare - 20.11.2015 - TERMEN PRELUNGIT

Descriere anunt:
Achiziţie de servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5, servicii de restaurant si de servire a mâncarii - cod CPV 55300000-3 ,  servicii catering cod CPV 55520000-1, sistem de sonorizare - cod CPV 48952000-6, vor fi achiziţionate pentru proiectul “ Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului”,  proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România in vederea realizarii  Activitatii A7.4. Derularea dezbaterii locale.
Servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5
Servicii de restaurant si de servire a mâncarii - cod CPV 55300000-3
Servicii catering cod CPV 55520000-1
Sistem de sonorizare - cod CPV 48952000-6
Valoarea estimată a contractului este de 9.000,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 25.11.2015, ora 12:00 26.11.2015, ora 12:00

>>> Documentaţie de atribuire
>>> Invitaţie de participare
>>> Formulare

CONTRACT ATRIBUIT

 Documente revizuite

>>> Documentaţie de atribuire (revizuită)
>>> Invitaţie de participare (revizuită)
>>> Formulare (revizuite)

Achiziţie servicii de cazare & servicii catering - 23.10.2015

Descriere anunt: Serviciile de cazare - Cod CPV 98341000-5, Serviciile catering cod CPV 55520000-1 vor fi achiziţionate pentru proiectul “Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului”,  proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România in vederea realizarii  Activitatii A7.3. Derularea seminarului naţional.
Servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5,
Servicii catering cod CPV 55520000-1,
Valoarea estimată a contractului este de 19.520,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 28.10.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire
>>> Invitaţie de participare
>>> Formulare

CONTRACT ATRIBUIT

Achiziţie servicii de cazare & servicii catering - 15.10.2015

Descriere anunt: Serviciile de cazare - Cod CPV 98341000-5, Serviciile catering cod CPV 55520000-1 vor fi achiziţionate pentru proiectul “Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului”,  proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România in vederea realizarii  Activitatii A7.3. Derularea seminarului naţional.
Servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5,
Servicii catering cod CPV 55520000-1,
Valoarea estimată a contractului este de 19.520,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 21.10.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire
>>> Formulare
>>> Invitaţie

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE RELANSATĂ

Achiziţie servicii de cazare & servicii catering cod & servicii închiriere săli de curs - 10.09.2015

Descriere anunt: Serviciile de cazare - Cod CPV 98341000-5, Serviciile catering cod CPV 55520000-1, Servicii închiriere săli de curs - cod CPV 55120000-7 vor fi achiziţionate pentru proiectul “ Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului”,  proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România in vederea realizarii  Activitatii A7.4. Derularea dezbaterii locale;
Servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5,
Servicii catering cod CPV 55520000-1,
Servicii închiriere săli de curs - cod CPV 55120000-7
Valoarea estimată a contractului este de 7.580,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 17.09.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire: format word / format pdf
>>> Formulare
>>> Invitaţie

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE ANULATĂ

Achiziţie de servicii de cazare & sistem de sonorizare - 09.09.2015

Descriere anunt: Achiziţie de servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5, Servicii catering cod CPV 55520000-1, Sistem de sonorizare - cod CPV 48952000-6  in cadrul proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
Servicii de cazare - Cod CPV 98341000-5,
Servicii catering cod CPV 55520000-1,
Sistem de sonorizare - cod CPV 48952000-6
Valoarea estimată a contractului este de 10.000,00 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 16.09.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire: format pdf / format word
>>> Invitaţie
>>> Formulare

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE ANULATĂ

Achiziţie servicii de editare, tipărire şi livrare - 02.09.2015

Descriere anunt: achizitie de Servicii de editare, tipărire şi livrare  in cadrul proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
Servicii de editare cod CPV: 79970000-4,
Servicii de tipărire şi de livrare cod CPV: 79823000-9
Valoarea estimată a contractului este de 66.450,00 lei, TVA inclus.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 09.09.2015 10.09.2015, ora 12:00.

CLARIFICĂRI

>>> Clarificare (1) - 08.09.2015
>>> Clarificare (2) - 08.09.2015
>>> Documentaţie de atribuire (REVIZUITĂ): format word / format pdf
>>> Invitaţie (REVIZUITĂ)


>>> Documentaţie de atribuire: format word / format pdf 
>>> Invitaţie

Anunţ achiziţie furnizare materiale papetărie - 30.04.2015

Descriere anunt: achizitie de Furnizare materiale in cadrul proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
> papetărie COD CPV 30192700-8
> articole de birou COD CPV -39263000-3
> cartuşe de toner COD CPV 30125100-2
Valoarea estimată a contractului este de 11.080,51 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 05.05.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire: format word / format pdf
>>> Invitaţie
>>> Anexa 1 la formularul 3
>>> Necesar

Update 04.05.2015: Clarificari

Anunţ achiziţie furnizare produse alimentare - 24.04.2015

Descriere anunţ: Achizitie de Furnizare: Diverse Produse Alimentare COD CPV 15800000-6 în cadrul proiectului "Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului", Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
Valoarea estimată a contractului este de  992,90 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 29.04.2015, ora 12:00.


>>> Documentaţie de atribuire: format pdf / format word
>>> Invitatie participare

Anunţ achiziţie furnizare materiale papetărie - 24.04.2015

Descriere anunt: Achizitie de Furnizare materiale in cadrul proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
> papetărie COD CPV 30192700-8
> articole de birou COD CPV -39263000-3
> cartuşe de toner COD CPV 30125100-2
Valoarea estimată a contractului este de 11.080,51 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 29.04.2015, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire: format pdf / format word
>>> Invitaţie
>>> Anexa 1 la Formularul 3
>>> Necesar

Update 27.04.2015: Clarificari

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE ANULATĂ ȘI RELANSATĂ

Anunţ achiziţie furnizare alimente – 26.11.2014

Descriere anunţ: Produsele ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „C.E.I – Centre educaţionale integrate pentru grupuri vulnerabile” POSDRU/162/2.2/S/133664, constau în produse alimentare. Vor fi livrate aproximativ 850 de pachete.
Valoarea estimată a contractului este de 246.774,19 lei, fără TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.12.2014, ora 16:00.

>>> Documentaţie pentru ofertanţi

CONTRACT ATRIBUIT

Anunţ achiziţie furnizare papetarie, birotica, cartuse toner – 21.11.2014

Descriere anunţ: Produsele ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „C.E.I – Centre educaţionale integrate pentru grupuri vulnerabile” POSDRU/162/2.2/S/133664, constau în papetarie, rechizite, cartuse toner
Valoarea estimată a contractului este de 129.500,55 lei, fără TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 28.11.2014, ora 12:00.

>>> Documentaţie pentru ofertanţi

CONTRACT ATRIBUIT

Anunt achizitie 21.11.2014

Descriere anunţ: Achizitie de Furnizare: Diverse Produse Alimentare COD CPV 15800000-6 în cadrul proiectului "Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului", Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
Valoarea estimată a contractului este de  67903,52 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 25.11.2014, ora 16:00.

>>> Documentaţia de atribuire - format pdf/ format word
>>> Invitaţie de participare

CONTRACT ATRIBUIT

Anunt achizitie – Servicii de printare material promotionale

Denumirea proiectului: Suport psiho-social pentru membrii comunitatilor defavorizate si copiii/tinerii strazii identificati cu TB
Denumirea contractului: contract de servicii de printare materiale promotionale
Tipul procedurii: cerere de oferta
Criteriul de selectie: pretul cel mai scazut
Data publicarii: 21.11.2014
Data si ora limita de depunere a ofertelor: 8.12.2014, ora locala 12:00
Stadiu: deschisa
Documente:
>>> Cerere de oferta achizitie servicii printare materiale promotionale
>>> Anexa 1 Oferta financiara
>>> Anexa 2 termeni si conditii
>>> Formular 1
>>> Formular 2

Clarificări:
1.Pentru cele 1.000 de postere este o singură grafică, de asemenea pentru cele 9.000 de pliante este o singură grafică. Grafica pentru fiecare tip de material va fi pusa la dispozitia prestatorului de catre achizitor.
2. Prevederea de la art. 6, pct. i, din formularul de cerere de ofertă este o prevedere generala a acestui tip de cerere de oferta, indiferent de tipul de materiale achizitionate. In ceea ce priveste achizitia de fata, pentru materiale promotionale, ofertanţii vor lua in considerare doar costurile relevante, instalarea/montarea nefiind unul dintre ele. Toate materialele vor fi livrate în acelaşi timp la destinaţia indicată în cererea de ofertă: Str. Abrud nr. 126, sector 1, Bucureşti.
3. Conform cererii de oferta, vor fi achizitionate 1.000 de postere şi 9.000 de pliante.
4. Conform cererii de oferta, certificatul constatator emis de ONRC trebuie transmis in original.

CONTRACT ATRIBUIT

Anunt achizitie 19.11.2014

Descriere anunt: achizitie Produse informative si de promovare COD CPV :39294100-0 in cadrul proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
Valoarea estimată a contractului este de 37.065,52 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 24.11.2014, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire: format word / format pdf
>>> Invitaţie de participare

CONTRACT ATRIBUIT

Anunt achizitie 19.11.2014


Descriere anunt: achizitie de Furnizare materiale in cadrul proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România
> materiale şi echipamente de pregătire COD CPV 39162200-7
> papetărie COD CPV 30192700-8
> articole de birou COD CPV -39263000-3
> cartuşe de toner COD CPV 30125100-2

Valoarea estimată a contractului este de 56.306,04 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 24.11.2014, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire - format pdf / format word
>>> Necesar
>>> Anexa 1 la Formularul 3
>>> Comunicare prelungire termen

CONTRACT ATRIBUIT


Anunt achizitie servicii de catering pentru proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului

Descriere anunţ: Serviciile catering ce vor fi achiziţionate pentru proiectul- Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România

Valoarea estimată a contractului este de 53.588,4325 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 18.11.2014, ora 12:00.

>>> Documentaţie de atribuire - format pdfformat word
>>> Invitatie
>>> Clarificare nr. 1

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE ANULATĂ

Anunţ achiziţie furnizare papetarie, birotica, cartuse toner

Descriere anunţ: Produsele ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „C.E.I – Centre educaţionale integrate pentru grupuri vulnerabile” POSDRU/162/2.2/S/133664, constau în papetarie, rechizite, cartuse toner
Valoarea estimată a contractului este de 133.696,55 lei, fără TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 17.11.2014, ora 16:00.

>>> Documentaţia pentru ofertanţi

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE ANULATĂ

Anunt achizitie servicii de catering pentru proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului

Descriere anunţ: Serviciile catering ce vor fi achiziţionate pentru proiectul- Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România

Valoarea estimată a contractului este de 12.427,80 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 31.10.2014, ora 12:00.

>>> Invitaţie
>>> Documentaţie pentru ofertanţi achiziţie servicii catering

CONTRACT ATRIBUIT

Anunt achizitie servicii de catering pentru proiectului Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului

Descriere anunţ: Serviciile catering ce vor fi achiziţionate pentru proiectul- Participare şi transparenţă pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului
Valoarea estimată a contractului este de 12.427,80 lei fără TVA
Termenul limită de depunere a ofertelor: 27.10.2014, ora 12:00.

>>> Invitatie
>>> Documentatie pentru ofertanti achizitie servicii catering

PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE ANULATĂ

Anunţ achiziţie furnizare echipamente de calcul/periferice, echipamente video, telefoane, alte echipamente

Descriere anunţ: Produsele ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „C.E.I – Centre educaţionale integrate pentru grupuri vulnerabile” POSDRU/162/2.2/S/133664, constau în laptop-uri, multifuncţionale, videoproiectoare, aparate foto DSLR, aparate foto compacte, camere video, telefoane, harduri externe, licente
Valoarea estimată a contractului este de 228.629 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 16.07.2014, ora 12:00.

Modificare: Oferta maximă pentru multifuncţionala mare va fi 15.000 lei, TVA inclus.

>>> Documentatie pentru ofertanti achizitie furnizare echipamente de calcul si periferice, echipamente video, telefoane, alte echipamente (modificata)

CONTRACT ATRIBUIT

Anunţ achiziţie servicii organizare evenimente

Descriere anunţ: Serviciile ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „C.E.I – Centre educaţionale integrate pentru grupuri vulnerabile” POSDRU/162/2.2/S/133664, constau în servicii de cazare, masa, transport, inchiriere sala de conferinta
Valoarea estimată a contractului este de 78.500 lei, fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.07.2014, ora 12:00.

Clarificare: Restaurantul in care va fi servita masa poate fi situat si in curtea hotelului, la o distanta de maxim 20 m fata de acesta.

>>> Documentatie pentru ofertanti achizitie servicii organizare evenimente (modificata)

CONTRACT ATRIBUIT

Anunţ achiziţie servicii organizare conferinţă de presă

Descriere anunţ: Serviciile ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „C.E.I – Centre educaţionale integrate pentru grupuri vulnerabile” POSDRU/162/2.2/S/133664, constau în servicii de catering şi servicii de închiriere sală de conferinţă
Valoarea estimată a contractului este de 16.500 lei, TVA inclus.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.05.2014, ora 12:00.

>>> Documentatie pentru ofertanti achizitie servicii organizare conferinta de presa
>>> Documentatie pentru ofertanti  achizitie servicii organizare conferinta de presa modificata - 15.05.2014

Clarificari:
1. La punctul 4.3 “Situatia economico-financiara” din documentatia pentru ofertanti se solicita bilanţul contabil la 31.12.2012, vizat si înregistrat de organele competente şi balanţă la 31.12.2013.
2. La punctul 7.3 “Alte precizari” din documentatia pentru ofertanti se fac urmatoarele precizari:
- Coordonatorul trebuie să fie prezent pe toată durata desfăşurării evenimentului şi să asigure buna desfăşurare a acestuia în sensul în care trebuie să depună toate diligenţele pentru soluţionarea oricărei probleme de natură organizatorică ce ar putea apărea în desfăşurarea evenimentului (ex. probleme de natură tehnică legate de funcţionarea echpamentelor din sala de conferinţă, probleme legate de numărul de persoane prezente, probleme legate de servirea mesei), fiind intermediarul între achizitorul beneficiar şi hotel.
- Punctul de înregistrare a participanţilor şi pentru informarea şi îndrumarea acestora se referă la o masă amplasată lângă intrarea în sala de conferinţă, unde participanţii se vor înscrie pe o listă de prezenţă şi le vor fi înmânate mape/ materiale informative realizate de către achizitorul beneficiar.

PROCEDURA DE ACHIZIȚIE DE SERVICII DE CATERING ȘI SERVICII DE ÎNCHIRIERE SALĂ DE CONFERINȚĂ PENTRU ORGANIZARE CONFERINȚĂ DE PRESĂ SE ANULEAZĂ DIN MOTIVE DE NATURĂ TEHNICĂ (documentaţia pentru ofertanţi a fost publicată pe site-ul www. fonduri-ue.ro pe un proiect având alt cod SMIS).

Anunţ achiziţie de servicii de organizare evenimente


Descriere anunţ: Serviciile ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „Centre de Orientare şi Resurse pentru Educaţie Incluzivă - Servicii educaţionale complexe pentru prevenirea şi corectarea abandonului şcolar” POSDRU/91/2.2/S/61179, constau în servicii de cazare, masa, transport, inchiriere sala conferinta, realizare mape, pixuri, ecusoane

Valoarea estimată a contractului este de 157.812,00 lei, la care se aduga TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.01.2014, ora 12:00.

>>> Documentatie pentru ofertanti pentru achizitie servicii organizare evenimente

>>> Documentatia pentru ofertanti modificata ca urmare a solicitarii de clarificari

>>> Documentatia pentru ofertanti modificata ca urmare a solicitarii de clarificari - varianta 3

Clarificari:

1. In lipsa unor precizari suplimentare in documentatia pentru ofertanti, modul de pozitionare a ecusonului, modalitatea de prindere, tipul suportului, tipul hartiei, alte caracteristici sunt lasate la aprecierea ofertantului. Ecusoanele vor fi personalizate cu siglele proiectului, varianta full-color pe fundal alb.

2. In lipsa unor precizari suplimentare in documentatia pentru ofertanti, modalitatea de deschidere, materialul din care sunt confectionate si suprafata pt personalizare  sunt lasate la aprecierea ofertantului, dar trebuie sa permita inscriptionarea a 6 sigle color, pe fundal alb (deci culoarea pixului va fi alb).

3. Agenda se refera la calendarul evenimentului, maxim 3 pag format A4.

4. Documentele care constituie suportul de seminar vor avea format A4, maxim 25 pagini. Caracteristicile hartiei sunt lasate la aprecierea ofertantului. Documentele vor fi personalizate cu siglele proiectului, varianta full-color pe fundal alb.

5. Mapele vor fi cu buzunar, din carton lucios, pt maxim 25 coli printate fata-verso, format A4 inchis. Mapele vor fi personalizate cu siglele proiectului, varianta full-color pe fundal alb. Alte caracteristici sunt lasate la aprecierea ofertantului.


CONTRACT ATRIBUIT

Anunţ achiziţie de servicii de editare, tiparire si livrare brosuri si ghid

Descriere anunţ: Serviciile ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „Centre de Orientare şi Resurse pentru Educaţie Incluzivă - Servicii educaţionale complexe pentru prevenirea şi corectarea abandonului şcolar” POSDRU/91/2.2/S/61179, constau în servicii de editare, tiparire si livrare.
Valoarea estimată a contractului este de 84.000,00 lei, la care se aduga TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor:
08.01.2014, ora 12:00.

Clarificari:
1. Documentele solicitate sunt obligatorii in forma solicitata in documentatia pentru ofertanti (original sau declaratie notariala, dupa caz). Ofertantii nu pot prezenta o Declaratie initiala privind indeplinirea criteriilor de calificare, urmand ca in cazul castigarii contractului ofertantul castigator sa prezinte documentele solicitate.
2. Pentru brosura sunt necesare 31 de machete. Pentru ghid este necesara o macheta.
3. Codurile CAEN care trebuie sa se regaseasca in certificatul constatator emis de ONRC sunt cele care se refera la editarea si tiparirea de carti si brosuri (ex. 5811, 1812).


>>> Documentatie pentru ofertanti pentru achizitie servicii editare, tiparire si livrare brosuri si ghid

CONTRACT ATRIBUIT

Anunţ achiziţie de furnizare produse alimentare

Descriere anunţ:
Produsele ce vor fi achiziţionate pentru proiectul „Centre de Orientare şi Resurse pentru Educaţie Incluzivă - Servicii educaţionale complexe pentru prevenirea şi corectarea abandonului şcolar” POSDRU/91/2.2/S/61179, constau în pachete cu alimente (cod CPV: 15000000-8). Vor fi furnizate 5.456 pachete şi vor fi livrate în cele 32 de centre educaţionale.

Valoarea estimată a contractului este de 818.400,00 lei, la care se aduga TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.12.2013 ora 12:00.

>>> Documentaţie pentru ofertanţi pentru achiziţia de furnizare produse alimentare

CONTRACT ATRIBUIT

Anunţ achiziţie de furnizare produse alimentare

Descriere anunţ: Produsele ce vor fi achiziţionate (cod CPV: 15000000-8) pentru proiectul „Centre de Orientare şi Resurse pentru Educaţie Incluzivă - Servicii educaţionale complexe pentru prevenirea şi corectarea abandonului şcolar” cu nr contract finanţare POSDRU/91/2.2/S/61179, constau în pachete de alimente.Vor fi furnizate 5.456 pachete şi vor fi livrate în cele 32 de centre educaţionale.

Valoarea estimată
a pachetelor cu alimente este de 818.400,00 lei , la care se aduga TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor:
11.12.2013 ora 12:00.

>>> Documentaţie pentru ofertanţi pentru achiziţia de furnizare produse alimentare

>>> Procedura de achizitie anulata




Visit us at: Website-uri Salvați Copiii: Logo_copiisinguriacasa    description     Logo_oradenet    description
Home
Despre noi
Anunțuri achiziții
Anunțuri angajare
Termeni
Condiţii
Contact Salvați Copiii România
Banda scroll știri
Media
2014
2015
2016
2017
Comunicate de presă
Știri externe
Ce facem
Drepturile Copilului
Protecția copilului
Educație pentru toți copiii
Campanie
Lobby
Unde suntem activi
Argeş
Braşov
Bucureşti
Caraş Severin
Constanţa
Dolj
Hunedoara
Iaşi
Mureş
Neamţ
Suceava
Timiş
Vaslui
Galaţi
Cluj
Focșani
Târgovişte
Vreau să mă implic
Centrul Naţional de Voluntari
Fii voluntar!
Povestea mea
Fii partenerul nostru!
Prietenii copiilor
Festivalul Brazilor de Crăciun
Redirecționează 2% pentru dotarea maternităților
Donații lunare prin SMS
Parteneri
PARTENERI CORPORATE
PARTENERI MEDIA
PARTENERI INSTITUȚIONALI
Resurse
Biblioteca online
Rapoarte anuale
Situaţia copilului în România
Jocuri
Informații utile
Donează
Contact Salvați Copiii România
Condiţii
Termeni
Anunțuri angajare
Anunțuri achiziții
Despre noi